Sprint - 4 åringene

På Sprint er der 4-åringene som holder til, vi er en god gjeng med 18 barn og 3 voksne. De voksne på avdelingen er: Anette (Pedagogisk leder) Anna (Barnehagelærer) og Robin (Pedagogisk medarbeider).

På Sprint vil vi gi barnene mye erfaring av å få medvirkning i å påvirke sine dager i barnehagen og å være selvstendige i hverdagen. Vi jobber og mye med bærekraftig utvikling der vi vil gi barnene en positiv framtidstro og sammen med dem legge en grund for et engagemang for bærekraftighet.

Sosial kompetenser og det å være god mot hverandre er noe vi og har stort fokus på. Vi deler oss ofte i mindre grupper for at alle barn skal få mer mulighet til å bli sett og hørt.

Vi har faste aktiviteter som turer, tema- og prosjektarbeid, vanntilvenning, gymsalaktiviteter i tillegg til skøyting som er fireåringens idrettsaktivitet.

Vi er å treffe på telefon: 992 04 744

Eller send en mail til: 2019@egenesidrettsbarnehage.no dersom du har noen spørsmål.