OL

Nå har vi hatt to uker med ol i barnehagen! Det hele ble avsluttet med avslutningsseremoni ute i det nydelige vår-været! Det har vært to kjekke uker med mye spennende på programmet, og barna har opplevd mestring innenfor mange kjekke aktiviteter, fulgt med på OL, lært mye om ulike land, og ulike idrettsgrener, og ikke minst danset, sunget og hatt det utrolig gøy!

Vi har danset OL- floka, tent ol-ilden og prøvd oss i ulike vinter idretter. Vi har telt medaljer som de ulike landene har fått, og er veldig fornøyde med at Norge topper listene! Vi har lært oss hvor mange OL- ringer det er, og hva de ulike fargene til ringene representerer.

Fantastisk kjekt å se hvor stolte de var da de stod på podiet til «we are the champions» og fikk medaljen rundt halsen i dagJ’Etterpå var det spor-lek med mange kjekke oppgaver og pølser på grillen i det fine været!

Ønsker alle en riktig fin helg!