Takk for en vellykket FN-dag!!

Må bare få takke for en flott ettermiddag i går! Tusen takk for at dere bidrar så mye som dere gjør! Takk for fantastiske kaker, kjekke gevinster, og ikke minst at dere var her sammen med oss Barna var veldig stolte over det de hadde med seg, og det så ut som de koste seg masse med dere foreldre/ besteforeldre/ familie og venner rundt seg. Tusen, tusen takk!!! Dere er super-flinke:)

Det ble samlet inn hele 19372 kroner. Dette går uavkortet til barnehjemmet Abrak og arbeid med enkelte familier i slummen i Brasil. Legger ved et brev fra Caroline hvor dere kan lese mer om arbeidet hun gjør i Brasil. Hun har vært her i barnehagen og hatt samling med barna hvor hun har vist bilder og fortalt hvordan disse barna har det, og hvordan vi kan hjelpe. I etterkant av hennes neste reise, vil vi få tilbakemelding om hva pengene gikk til. Barna har selv også kommet med gode forslag til hva hun kunne kjøpe til dem.
Tusen takk for alle bidrag!